El base nord-americà amb nacionalitat guineana i el BC MoraBanc Andorra han arribat a un acord per continuar lligats les dues pròximes temporades.
Shannon Evans II va aterrar l’estiu passat al Principat amb l’objectiu de ser un dels pilars del projecte. Un cop superat el seu primer curs defensant la tricolor, Evans ha anotat 13,9 punts, repartit 4,7 assistències i fet 14,1 de valoració de mitjana. Uns registres als quals no arribava des que defensava els colors del Betis la temporada 2022/2023. Confirmant així una bona adaptació i un pronunciat creixement en una segona volta on ha arribat al seu millor estat de forma de la mà de Joan Plaza.
El General Manager del BC MoraBanc Andorra Francesc Solana ha valorat molt positivament aquesta operació dient que: “És un dels millors de la lliga en la seva posició. El fet que hagi acceptat la nostra proposta de renovació és una clara demostració que el jugador té compromís i ganes d’estar aquí. Per nosaltres és un jugador molt important, el seu final de temporada va ser fantàstic. Emmillarats amb la segona volta que vam fer amb en Joan Plaza, creiem que, de cara la temporada vinent, ha de continuar tenint un pes molt important dins l’equip.”