El nou MoraBanc Andorra comença a carburar

El nou MoraBanc Andorra comença a carburar 1200 800 BC Morabanc Andorra (web oficial)

D’una manera progressiva i anar incorporant, de mica en mica, totes les peces del trencaclosques que formen el MoraBanc Andorra de la temporada 2025/2026, la pilota taronja ja comença a botar de nou per afrontar un nou i exigent curs a la Lliga Endesa.

 

L’equip dirigit per Joan Plaza va fer el primer entrenament grupal al Pavelló Joan Alay, una sessió que va servir perquè es comencessin a crear les primeres sinergies amb les cares noves. Ja al Pavelló Toni Martí, en ple procés d’instal·lació de les noves llums, es dona continuïtat a una exigent preparació a la que encara no s’han pogut incorporar Stan Okoye i Aaron Best. Ambdós jugadors s’espera que puguin incorporar-se a les sessions el pròxim dilluns, un cop hagin superat les revisions mèdiques i proves físiques corresponents.

 

Aquesta fase de preparació compta amb l’ajuda de la base: Mathis Mulard, del Sènior B We Singular, junt amb Unai Fernandes, Gerard Lamelas i Luka Bottiroli del Júnior Vermell. Plaza també té sota les seves ordres a Sergi Serrato, jugador del MoraBanc Andorra cedit, una temporada més, al Logrobasket, mentre no s’incorpori a l’equip de La Rioja.

 
 

Declaracions

 

Ferran Bassas ha atès als mitjans de comunicació i ha fet una primera valoració de com estan sent aquests primers dies de treball: “Estem en ple procés de construcció, acollint als nous companys i agafant nous hàbits. Els que ja coneixem a en Joan tenim aquest paper d’intentar ajudar-los amb tot. A poc a poc, anem agafant ritme de competició, en un tres i no res ja començarem a competir. És important que intentem crear un bon grup, això ens ajudarà a tenir una bona temporada”.

 

Per la seva part, l’entrenador Joan Plaza ha fet les següents declaracions: “Estem coneixent-nos, però sembla que ha arribat bona gent. La confecció de l’equip ha estat una feina molt exigent, però penso que tenim un grup molt equilibrat on hem intentat cobrir una mica les mancances que teníem la darrera temporada. Encara falten per arribar alguns jugadors, però ja podran estar amb nosaltres dilluns. Els que ja estan aquí han arribat en un bon estat de forma, millor inclús que el darrer curs. La gent entén a què ve i perquè ve aquí”.

 

Respecte a quin MoraBanc Andorra veurem a pista ha afegit que “L’estil i l’objectiu variaran poc respecte la temporada passada. Volem traslladar ràpid la pilota i fer un joc divertit. Tot això sostingut per una defensa proactiva, aspecte que, clarament, hem d’intentar millorar”.

 
 

El primer partit de la pretemporada serà al pròxim divendres 5 de setembre a les 20:30 hores contra el BAXI Manresa al Pavelló Municipal de Sant Julià de Vilatorta.

 

Close Cart
Back to top