Ford condueix tres anys més amb el BC MoraBanc Andorra

Ford condueix tres anys més amb el BC MoraBanc Andorra 1500 1000 BC Morabanc Andorra (web oficial)

Auto Selecció SA, concessionari oficial de Ford a Andorra, ha renovat el seu compromís com a Vehicle Oficial del BC MoraBanc Andorra per a les pròximes tres temporades.

 

Aquest matí, el concessionari de Ford a Andorra s’ha convertit en l’escenari de la renovació. Els jugadors del primer equip, l’entrenador, l’staff tècnic i el president del club, Gorka Aixàs, han compartit una fotografia de família per immortalitzar el moment i celebrar una col·laboració que continua més viva que mai.

 

L’empresa ha subratllat que el patrocini reflecteix una aliança amb els valors que el club representa i que reforça la imatge de Ford i Auto Selecció SA com una marca que va més enllà de la venda de vehicles, implicant-se de manera activa en la societat local. “Amb aquest acord es fa evident que Auto Selecció SA confia en el projecte del BC MoraBanc Andorra, no només en termes esportius —rendiment i competició— sinó també com a institució que representa Andorra a escala nacional i internacional”, han remarcat fonts del concessionari.

 

L’acord tindrà una durada de tres temporades (2025-2028) i inclou la cessió de 10 vehicles Ford Puma, que facilitaran la mobilitat de l’equip en desplaçaments interns, promocions, actes institucionals i activitats del dia a dia.

 

El president del BCA, Gorka Aixàs, ha mostrat la seva satisfacció amb l’acord i ha remarcat que per al club és una gran notícia poder mantenir aquest vincle. “Ford és una marca de prestigi, un referent mundial”, ha subratllat, i això —ha dit— “ens aporta confiança i seguretat”. Aixàs ha afegit que aquest suport no només reforça la imatge del club dins i fora de la pista, sinó que també “ens ajuda a créixer i a competir al màxim nivell”.

Close Cart
Back to top