Un projecte enorme que uneix els esforços del BC MoraBanc Andorra i la Federació Andorrana de Bàsquet i que compta amb el patrocini de Pyrénées i MoraBanc. Una idea mare que ho impulsa tot: Fer creixer el bàsquet base i portar-lo el més amunt possible en qualitat i quantitat.

Aquest és el leit motive de la campanya 3×3 at school que avui s’ha presentat a l’ART Hotel i que preveu comptar amb més de 2000 escolars de primària dels 5 sistemes educatius del país. Només en el primer dels trams d’aquesta campanya ja s’han inscrit 1400 escolars per participar en uns tornejos que es disputaran en horari lectiu i que comptaran amb la presència dels jugadors del primer equip del MoraBanc Andorra.

Segons el Director Tècnic de la Federació Andorrana de bàsquet, també responsable de la base del club, Jaume Tomàs “el que acaba de vestir el programa és el projecte ACB, unir club i federació és molt bo pel bàsquet”. Francesc Solana, General Mànager del MoraBanc Andorra ha estat un altre dels compareixents i ha voplgut destacar que “aquest projecte encaixa totalment amb la nostra filosofía i arriba en un moment en què estem creixent molt a nivell dels nostres equips de base, en tenim tres més que la temporada passada”.

Mirta Alvàrez i Josep Lluís Trabal han estat els dos representants del departament de màrqueting de MoraBanc en la roda de premsa d’aquest migdia. “Tal i com ha arrencat tot ja podem dir que 3×3 at school és un èxit” afirmava el principal dinamitzador del projecte, Jaume Tomàs.