La base del BC MoraBanc Andorra és una de les potes més importants que sustenta el projecte del club. Cada temporada, el nombre de practicants augmenta, en un senyal inequívoc que el bàsquet enganxa i formar part de la base del BCA és tot un orgull.

Aquesta sensació també es transmet fora dels murs dels pavellons on cada dia entrenen més de 250 noies i nois. Una mostra d’això és l’aposta clara per la base que han fet dues empreses del país: Autoescola Olímpica i Igmasa han cregut en el projecte i s’hi ha sumat amb força.

Per la seva part, Autoescola Olímpica patrocinarà la categoria Junior de la base del club i posarà nom al Júnior A passant-se a dir MoraBanc Andorra Autoescola Olímpica. A més,  els tres equips que formen part de la categoria lluiran el logo de l’empresa a la part del darrera del pantaló de joc i al frontal del xandalls d’escalfament. Amb aquesta aposta, Autoescola Olímpica, amb més de 8 anys al costat del BCA, fa un salt dins el patrocini, en una temporada complicada i sent una mostra més de confiança en el projecte.

Pel que fa a Igmasa, serà el patrocinador de la categoria Infantil on l’equip Vermell passarà a anomenar-se MoraBanc Andorra Igmasa. A part, tres dels equips de la categoria portaran la marca Igmasa a la part del darrera de la samarreta de joc i a la part frontal del xandall d’escalfament. Igmasa es suma als patrocinadors del BCA i ho fa entrant per la porta gran amb una aposta ferma per la base del club i pels valors que representa.   

Les dues marques ja han debutat a les equipacions de la base durant els campionats interns que s’estan desenvolupant, i esperem que al proper 2021 ho puguin fer a les respectives competicions oficials.

Les dues empreses a més, tindran suports publicitaris als partits del primer equip, com a reforç de marca i aposta pel club.