El Bàsquet Club River Andorra MoraBanc i River Centre Comercial s’afegeixen a la campanya per a la supervivència infantil que està duent a terme Unicef Andorra. Per avançar en la lluita per la supervivència i el desenvolupament de tots els nens i nenes, UNICEF Comitè d’Andorra va llançar la campanya Ara no podem parar a principis de febrer i durarà fins al novembre.

Per afegir-se a aquesta campanya, el BCA i River proposen una sèrie d’accions conjuntes que tindran lloc durant els propers dos partits que juga el BCA a casa, divendres 21 de març a les 21.00 hores contra el Leyma Natura Bàsquet Corunya i divendres 28 de març a les 21.00 hores contra el Planasa Navarra.

D’una banda, River Centre Comercial donarà 10 € per a cada punt que anoti l’equip del River Andorra MoraBanc durant aquests dos partits i a l’hora, el club sortejarà una samarreta per partit signada per tots els jugadors. Ho farà entre tots els missatges que es rebin durant els partits al 606 amb la paraula UNICEF.
Tots els fons recaptats es destinaran als programes de supervivència infantil d’Unicef.

D’aquesta manera, el BCA i River ajuden a que el món estigui una mica més a prop que mai d’acabar amb la mortalitat infantil, que els darrers 22 anys s’ha reduït a quasi la meitat. Malgrat això, encara avui 18.000 infants menors de 5 anys moren cada dia per causes que es poden evitar, com la pneumònia, les malalties diarreiques, el xarampió i la malària, entre d’altres.
Amb mesures tan senzilles com la vacunació, l’accés a l’aigua potable i la prevenció i el tractament contra la desnutrició, s’aconsegueix salvar milions de vides d’infants cada any.

Aquesta nova iniciativa solidària amb Unicef del BCA i River Centre Comercial, no fa més que continuar l’estreta col•laboració que tenen les tres entitats des de fa anys. Amb el BCA cada any, s’organitzen accions com el sorteig de samarretes i pilotes a canvi de l’enviament de SMS o el mercat solidari de roba del club durant la campanya el Repte dels 70.000. Amb River, la col•laboració es centra, entre altres, en donatius durant la campanya de Nadal i amb la donació del 5% de les vendes que es fan durant l’any de peluixos i joguines educatives. I conjuntament, el BCA i River havien organitzat també a benefici d’Unicef, la Cistella Solidària durant els partits de la temporada 2011.

Text: Comunicació Unicef/River Centre Comercial/ River Andorra MoraBanc