El Bc MoraBanc Andorra ha presentat avui la campanya 16/17 de captació d’abonats. La més “singular” fins el moment des que el club ha tornat a la lliga ACB. Imatges històriques d’Andorra del fons de la fundació Valentí Claverol il·lustren una campanya que descansa sobre el hashtag #MaiPor. “La gent d’Andorra des de sempre ha mostrat capacitat per superar totes les adversitats i obstacles que la història li ha posat al davant i en el nostre cas ens sentim deutors de totes aquestes persones” exposava el Cap de Comunicació del MoraBanc Andorra, Gabriel Fernàndez, que ha afegit que “els valors del Bàsquet club Andorra són des de sempre ambició i país i en aquest cas dir MaiPor significa que estem disposats a seguir millorant i a tenir cada dia millors resultats i més abonats”.

Fernàndez també ha comentat que el #MaiPor ,“una expressió que sempre s’ha fet servir a Andorra, també pot tenir servir perquè se la facin seva persones que no tenen perquè ser aficionades del club ni del bàsquet, #MaiPor vol dir que ens atrevim i que anem a per totes amb el que calgui”.

El president Gorka Aixàs ha volgut agraïr a la Fundació Valentí Claverol la cessió de les imatges ¨de la campanya que ha qualificat d’ ”espectaculars”. David Claverol, Director General de la fundació ha manifestat que “estem molt contents amb el resultat de la campanya i per nosaltres és un plaer implicar-nos en projectes de país com el del Bàsquet club MoraBanc Andorra”.

Aixàs i Claverol han signat davant dels mitjans de comunicació el conveni per la cessió de les imatges.

Per altra part, el president del MoraBanc Andorra ha explicat davant dels mitjans que  “ara estem sobre els 2200 abonats i el nostre propòsit és créixer però sense marcar-nos un objectiu concret. Estem, consolidats i la nostra voluntat és perdurar en el temps” . Les paraules del president venen a exposar la realitat d’una massa social en expansió que s’ha estabilitzat després d’haver-se duplicat en el primer any ACB però sempre picant cap amunt en el còmput global d’altes i baixes”.

Els preus per abonar-se són exactes a la temporada anterior.

Zona 3– 163 euros

90 el preu infantil, 122 el familiar i 125 el jove, estudiant o veterà.

Zona 2-270 euros

120 el preu infantil, 205 el familiar i 185 el jove, estudiant o veterà.

Zona 1-405 euros

175 euros el preu infanti, 310 el familiar i 280 el jove, estudiant o veterà.

*Penya 3color- 120 euros

Ser abonat, a banda de donar dret al mateix seient tota la temporada, ofereix tota una sèrie d’avantatges:

És més barat renovar que fer-se soci (per posar un exemple d’un adult: 140, 255 i 355 euros en les tres zones).

Descomptes i privilegis en més de 20 empreses del país.

Accés a les promocions d’entrades gratuïtes o a baix preu que es fan durant la temporada (Festa dels socis o Partit d’UNICEF entre d’altres).

*La promoció #PortaUnAmic2016 estarà oberta fins el dia 23. 40 % de descompte per l’antic abonat i 10 pel nou. Pels antics abonats el carnet pot sortir gratis perquè a partir del segon amic hi ha un 20% acumulable.