“És una campanya emotiva per un moment emotiu” ha afirmat el Cap de comunicació del MoraBanc Andorra, Gabriel Fernàndez avui en roda de premsa de presentació de la campanya MAISOL. “No deixa de ser una campanya de captació de socis i amb la fòrmula que hem ideat hem de ser ambiciosos perquè li estem dient als nostres seguidors que ,a pesar, d’estar separats i no poder trobar-nos en els partits els sentim més a prop que mai” afirma Fernàndez, que conclou que “el MAISOL és bidireccional perquè els volem dir també que som conscients que per molts tot això està sent difícil i estem al seu costat”.

El MAISOL és un lema de 6 lletres igual que el ja arrelat MAIPOR i té un contingut important que “no ens amaguem, altres clubs històrics com el Liverpool o el Celtic de Glasgow han tocat històricament amb molt èxit” afirma Fernàndez referint-se al popular You Never Walk Alone. “La idea és que estem junts en això i en el que vingui i ho estem per sempre” exposa Fernàndez, que ha volgut barrejar els dos lemes també “perquè s’alimenten, el MAISOL i el MAIPOR son dues eines de primer nivell en aquests temps difícils”.

La campanya ja fa vida a les xarxes socials i als mitjans de comunicació i té en un video protagonitzat per Moussa Diagne el seu vector principal d’atracció. El jugador indica que “no té por perquè no està sol” i li diu als aficionats que “ells tampoc ho estan”.