Les tricolors no poden imposar el seu ritme i acusen la manca d’intensitat i el desgast físic en un duel condicionat pel rebot defensiu
El Sènior Femení Gala Perfumeriess no ha pogut sumar en la seva visita a la pista del CB Bell-Lloc (56-47), en un partit corresponent a la jornada 8 que havia quedat pendent.
El conjunt tricolor no ha trobat el ritme competitiu necessari des de l’inici davant un rival de la part baixa de la classificació que ha imposat més intensitat i actitud. Tal com ha explicat l’entrenador Toni Rivera, aquesta manca d’energia ha estat determinant: “nova derrota que ens torna a posar davant del mirall i a exigir-nos una resposta com a equip”.
Un dels factors clau del partit ha estat el rebot defensiu. Les andorranes han concedit massa segones oportunitats, fet que ha permès al CB Bell-Lloc sumar més de la meitat dels seus punts després de rebot ofensiu. Aquesta situació ha condicionat el desenvolupament del partit i ha obligat l’equip a anar sempre a remolc.
Tot i això, el Sènior Femení ha tingut opcions de reenganxar-se en el tercer i últim quart, amb diversos moments en què ha reduït diferències. No obstant, l’equip no ha aconseguit fer el pas definitiu per capgirar el marcador, acusant també el desgast físic en el tram final.
El partit també ha estat marcat per les limitacions de plantilla. L’equip ha competit amb només vuit jugadores, una d’elles encara en procés de recuperació i una altra que no ha pogut acabar el duel per un esquinç. Un context que, tal com destaca el tècnic, ajuda a entendre l’esforç de l’equip però no pot servir d’excusa.
Ara, el repte passa per recuperar sensacions i reforçar la capacitat de resiliència per tornar a competir amb la intensitat que l’equip ha mostrat en altres moments de la temporada. El pròxim partit serà aquest dissabte 25 d’abril a les 17.30 h al Pavelló Toni Martí, davant el CB Alpicat, actual líder de la classificació.
Resultats de la jornada
Categoria Sèniors Undercoverlab
– UB Sant Adrià B 61-74 Sènior B
– CB Bell-Lloc 56-47 Sènior Femení Gala Perfumeries
Categoria Capacitats Especials Comú d’Escaldes-Engordany
– MoraBanc Andorra Escaldes-Engordany 9-20 BFC Cornellà
– MoraBanc Andorra Escaldes-Engordany 16-20 Sedis A
Categoria Júniors Andorra Telecom
– CB Balaguer Grana 54-39 Júnior Femení
– Autocars del Pla B Bellpuig 77-72 Júnior Groc
Categoria Cadet Abast Legal
– CB Tarragona 1 85-33 Cadet Femení
– CB Peña Fragatina 58-59 Cadet Groc Ferreteria Principat
– Cadet 2011 GSD Academy 76-55 CB Salt U15 Verd
Categoria Infantil GSD Academy
– Infantil Vermell Undercoverlab 63-65 CB Cerdanyola Nuroil A
– CB Cornellà 68-44 Infantil Femení Núria Tintoreries
– Basket Almeda Negre 77-60 Infantil 2013 Match
– BAC Agramunt 44-50 PreInfantil Femení
Categoria Mini Match
– CB Igualada MM U12 90-48 Mini Vermell
– Mini Groc Grup Pirineu 63-74 CN Tàrrega A
– CB Borges Garrigues 75-25 Mini Femení
– Mini Blau BM Serveis 63-52 CB Tremp
Categoria Premini Andorra Capital
Aquest cap de setmana, el Premini A Grup Rull i el Premini B han disputat els seus partits contra el CB Borges Garrigues A i el CB Torregrossa, respectivament, continuant amb el seu procés d’aprenentatge i gaudint de la competició.
CAT
CAS