#TuDissimula, la nova campanya d’abonaments del Bc MoraBanc Andorra

#TuDissimula, la nova campanya d’abonaments del Bc MoraBanc Andorra 2560 1440 BC Morabanc Andorra (web oficial)

El Bc MoraBanc Andorra ha presentat avui nova campanya d’abonats per aquest mes de setembre amb el hashtag #TiDissimula i amb un perfil que transmet encara més ambició i convicció per instal·lar l’equip en la categoria immediatament posterior a la dels grans de la lliga. La densa roda de premsa d’avui també ha servit per presentar la nova imatge del club, la nova marca amb la que el MoraBanc Andorra serà conegut al món del bàsquet.

“El club està en un moment bonic i és el que darrer dia que vam competir vam acabar eliminats de la lliga al Palau Blaugrana però vivint amb la nostra afició un allau d’emocions difícils de descriure” afirmava en roda de premsa el Cap de comunicació del club Gabriel Fernàndez, que afegia “que des d’aquell dia han passat tres mesos en els que hem acumulat ganes per seguir vivint moments així, per competir i guanyar-nos el privilegi de somiar com ho estem fent”. “A més aquesta roda de premsa arriba el dia després d’aconseguir l’únic títol ACB de la història del club, no podíem triar un dia millor per fer-la” ha afegit Fernàndez.

D’aquí la necessitat de vertebrar aquesta il·lusió amb un discurs renovador, “tot i que el relat es manté intacte, som un club molt petit en relació a d’altres però ambiciós per no renunciar a anar sempre el més lluny possible”. En aquesta idea, precisament es basa tota la campanya #TuDissimula d’aquest setembre que protagonitzen nens de l’escola de teatre l’Animal i de la base. Els nens simulen una reunió d’aspirants al títol de la Lliga que mantenen una agitada discussió sobre qui s’emportarà el títol. El paper del MoraBanc Andorra el defensen dues entremeliades bessones de nom Mai i Por, que en un moment de confusió aprofiten i s’emporten el trofeu. “La idea de l’spot i del #TuDissimula és retratar el lloc que ens dona la competició, perquè ens ho hem guanyat, a dia d’avui” exposa Gabriel Fernàndez. El Cap de comunicació ho desenvolupa, “és evident que estem molt lluny de poder ser considerats favorits a aixecar una copa però podem tenir el dret a pensar que si els que porten aquesta etiqueta desconnecten una mica, nosaltres hem d’estar preparats per aprofitar-ho”.

Sobre el canvi d’imatge l’exposició ha estat senzilla. “En els temps que corren les marques de referència en matèria esportiva aposten per marques que tinguin un contingut emotiu i que connectin amb els aficionats, la que teniem fins ara era molt correcta i sòbria però no podia jugar aquest paper” exposa Gabriel Fernàndez, que contenia “apostem per una imatge més moderna i amb un marge d’aplicació i desenvolupament enorme cara als nostres aficionats i tota la comunitat del bàsquet”. Sobre els components de la nova marca, Gabriel Fernàndez ha manifestat que la imatge del Yeti transmet “valor, força i atreviment”, la pilota ens contextualitza “en el bàsquet, el nostre esport” i en les muntanyes “que ens ubiquen i que parlen de la nostra terra i ens connecten amb el lema que sempre acompanyarà al club, Som Un País”.

Sobre la campanya de setembre, Fernàndez ha afirmat que “espera que la gent s’animi i que en aquestes setmanes augmenti el que durant l’estiu ja ha estat un degoteig constant de gent. El propòsit com sempre és créixer tot i que som conscients que per la nostra demografia, el context ja ens va col·locant cada cop més a prop de xifres que ja estaran prop del que es podria considerar el sostre d’una comunitat potencial de seguidors com la nostra”.

Close Cart
Back to top